Укр | Рус | Eng
Про компанію
Транспорт та вантажі
Каталог компаній
Бюлетень
Інформація
Партнери
Автосервіс
01.11.17   Ukrainian Logistics Forum 2017 зібрав у Києві понад 200 професіоналів логістики

Ukrainian Logistics Forum 2017 зібрав у Києві понад 200 професіоналів логістики
19 жовтня 2017 року у Києві понад 200 керівників, провідних фахівців і практиків логістичної галузі України, національних і міжнародних експертів, операторів ринку, транспортних компаній, внутрішніх і міжнародних перевізників зібралися на центральну щорічну ділову логістичну подію, яка традиційно проходить восени - Ukrainian Logistics Forum 2017 «ЛОГІСТИЧНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ БІЗНЕСУ. Ефективна логістика, транспорт і склад: модернізація, оптимізація та інноваційність. Спеціальна техніка, обладнання, технології та інновації. Ефективні рішення для управління, контролю і обліку». Організатором форуму виступила Компанія «Бізнес Саміт» ( www.summitbiz.com.ua ), багаторічний організатор масштабних національних і міжнародних ділових і спеціалізованих конференцій в ключових галузях економіки для вирішення операційних завдань бізнесу.
Фоторепортаж форуму >>
Форум лідерів галузі - учасників ринку транспортної та складської логістики проходить щорічно в осінній період з метою пошуку відповідей на поточні питання, проведення ділових зустрічей і переговорів з партнерами та експертами ринку, вирішення завдань оптимізації логістичних процесів та зниження витрат на транспорт і склад, підвищення якості і швидкості доставки товарів до споживача, зниження собівартості окремої товарної одиниці, ведення ефективного обліку та контролю товарів в дорозі і на складі, рішення таких найважливіших питань, як використання інновацій і передових рішень в області управління бізнесом, оптимізації бізнес-процесів між усіма учасниками ланцюга поставок, впровадження нових технологій, модернізації автопарку, знайомства з пропозиціями від логістичних операторів, отримання практичних механізмів підвищення ефективності, конкурентоспроможності та прибутковості бізнесу, знайомства з передовим світовим досвідом ведення бізнесу від провідних експертів і практиків, пошуку і вибору найкращих пропозицій для своїх компаній.
Ділову програму відкрив вступним словом модератор форуму Валентин Маєвський, Директор консалтингової компанії «Логістична майстерня», Віце-президент Асоціації «Український Логістичний Альянс» (УЛА), Керівник програми "Логістична Майстерня" МІБ, Сертифікований тренер німецької організації REFA.
З доповіддю на тему "Ринок вантажних перевезень в Україні. Поточні тенденції та вектори розвитку" виступив Олександр Ткачов, Начальник відділу інвестиційного аналізу аналітичного департаменту Pro-Consulting.
Ринок вантажних перевезень розвивається відповідно до загальних тенденцій в країні і багато в чому залежить від динаміки виробництва, зовнішньої і внутрішньої торгівлі. З 2016 року на ринку відзначається тенденція до відновлення обсягу вантажних перевезень.
Одним з прискорювачів росту може стати ринок e-commerce, який останнім часом активно розвивається. Так само відзначається нарощування перевезень автомобільним транспортом, які виросли на 4,2 процентних пункту за останні 5 років. Крім того, переорієнтація на торгівлю з країнами ЄС також може впливати на зростання обсягів перевезення вантажів автомобільним транспортом в подальшому.
Про зусиллях державних органів влади щодо приєднання України до Конвенції про спільну транзитну процедуру країн ЄС в рамках Угоди про асоціацію між Україною та ЄС розповів учасникам форуму Віталій Липовський, Президент Українського Союзу автомобільного транспорту та логістики.
Переваги міжнародних митних систем гарантування доставки товарів:
- Одна стандартна митна процедура від початку до кінця переміщення товару, відповідальність не обмежена;
- Використання єдиної комп'ютерної системи NCTC, яка є основою системи і надає доступ до інформації про рух товарів кожному експортеру або імпортеру країн учасниць Конвенції, не вимагає попереднього інформування;
- Вартість послуг оплачується і залишається в країні реєстрації митного гаранта;
- Митні транзитні операції є серіями національних транзитних процедур, заснованих на стандартизованих правилах і визнаних країнами учасниками, проте окремі з них вводять обмеження для інших країн учасників, відповідальність не обмежена.
Конвенція про загальну транзитну процедуру країн ЄС / ЄАВТ сьогодні діє між країнами ЄС, Ісландією, Норвегією, Швейцарією, Ліхтенштейном, Туреччиною, колишньої Югославської Республікою Македонія, Сербією і представлена ​​35 країнами. Система митного транзиту ЄС охоплює митні території країн ЄС (28 членів), а також Андорру і Сан-Марино, які входять в Митний Союз з ЄС. На території ЄС Конвенція повністю виконує роль системи митного транзиту спільноти.
Поширення Конвенції для третіх країн:
1. Повідомлення Комісії ЄС Європарламенту і Ради ЄС (документ COM (2010) 668 oт 18.11.2010), яке регламентує стратегію підготовки деяких країн до приєднання до Конвенції:
- підтверджує необхідні умови для вступу до Конвенції
- охоплює країни - кандидати та потенційні кандидати для вступу в ЄС, а також Вірменію, Азербайджан, Білорусь, Боснію і Герцеговину, Грузію, Молдову, Росію і Україну
- статус спостерігача в Конвенції мають Білорусь, Боснія і Герцеговина, Грузія, Молдова, Росія та Україна
2. Рішення Ради ЄС, що стосується стратегії з підготовки окремих сусідніх країн з розповсюдження Конвенції регламентується документом 6800/2/11 від 28.03.2011
Переваги використання Конвенції про загальну транзитну процедуру для експортерів та імпортерів:
- Поліпшення якості споживаних ними послуг і прискорення руху товарів через митний кордон країн учасниць Конвенції, відсутність необхідності попереднього інформування про ввезення або транзит товарів;
- Скорочення часу проходження процедур на митниці, відсутність необхідності заповнення паперового документа (книжки МДП) або проставлення в ньому відміток митних органів;
- Відсутність обмежень по сумі митного боргу, а значить можливість оформлення товарів високої вартості і товарів підвищеного митного ризику;
- Єдиний електронний митний транзитний документ для експорту, імпорту та транзиту;
- Скорочення вартості послуг митних представників за рахунок відсутності необхідності заповнення паперового документа (книжки МДП), можливість виконання митних процедур при експорті самостійно;
- Скорочення часу і обсягів роботи за допомогою електронної взаємодії з вантажовласниками, що призводить до практично «безпаперового» транзитного середовища;
- Можливість інтеграції процедур з електронними транзитними деклараціями в існуючі комп'ютерні мережі вантажовласників.

Про особливості та практику міжнародної доставки вантажів розповіла Христина Дзюба, Керівник відділу розвитку і міжнародного маркетингу компанії «МАРІН-ТРАНС». Компанія «МАРІН-ТРАНС»заснована 15 січня 2009 року, майже 9 років надає своїм клієнтам надійність і безпечну доставку. Сьогодні ситуація в міжнародних поставках вантажів кардинально змінилася! Якщо ще 10 років тому переважав імпорт, про експорт ми могли тільки мріяти! У 2014 році Україна активно почала нарощувати обороти експорту за багатьма позиціями. У 2017 баланс між імпортом і експортом поступово починає набувати позитивні перспективи. Сьогодні Україна може пишатися молодими і перспективними виробниками, які не тільки почали експортувати готову продукцію за кордон, а й активно використовують імпортну сировину для реалізації найсміливіших ідей.
Основні проблеми, з якими сьогодні стикаються українські підприємці, це:
- незнання і невірне тлумачення Incoterms, що в свою чергу призводить до некоректного заключення ЗЕД-контрактів, і як наслідок, українські підприємці часто стають жертвами шахрайства;
- небажання страхувати вантажі;
- відсутність комплексного підходу до виходу на міжнародні ринки: від елементарної презентації англійською мовою до адаптації продукції під вимоги обраного ринку;
- безпека ЗЕД-контрактів: часто підприємці, укладаючи великі контракти, нехтують інструментами перевірки надійності продавця / покупця і його фінансового стану, що призводить до сумних наслідків.
Сьогодні існує безліч способів оптимізації логістики. Слід довірити цю роботу професіоналам. Не завжди потрібно прагнути на ті ринки, які популярні, і які пропагують ЗМІ. Часто, при грамотній комбінації видів транспорту, визначенні вірного порту в країні призначення і надійних партнерів, можна значно прискорити транзитний час і завантажити більший обсяг вантажу, що в свою чергу призведе до зниження ризику псування вантажу, зменшенню витрат і кінцевої собівартості одиниці продукції.
Слід підходити грамотно до вибору експедитора і перевізника вантажів, при цьому кожен буде займатися своєю справою.

Маргарита Романова, Регіональний лідер по дистрибуції і логістиці Україна / Росія / СНД GlaxoSmithKline, автор і ведуча "S&OP лабораторії", Консультант з побудови процесів планування в компанії, розповіла про впровадження S&OP (планування продажів і операцій) на різних етапах розвитку бізнесу. Процес планування продажів і операцій часто обмежують тільки процесом прогнозування або помилково пов'язують з розподільчою логістикою. Насправді, мета процесу на перших етапах впровадження - це збалансувати попит (апетити бізнесу) і операції (ресурси і можливості бізнесу). Вже на початкових етапах за рахунок більшої прозорості бізнес-рішень і узгодженості функцій досягається зменшення ризикових резервів і вивільнення робочого капіталу, підвищується рівень клієнтського сервісу, що дозволяє збільшувати дохідну частину без додаткових інвестицій. На більш просунутих стадіях, за рахунок залучення фінансів відкриваються нові можливості максимізації прибутку і більш точного управління бізнесом для досягнення запланованих фінансових показників. У той час поки українські виробники освоюють інструменти більш ефективного об'ємного планування і мінімізації втрат від відсутності товару в потрібний час, міжнародні FMCG-корпорації використовують S&OP для утримання зростання прибутковості при відносно стагнуючих світових ринках. І з першим, і з другим завданням успішно справляється правильно вибудований і постійно удосконалюваний процес планування продажів і операцій. Кожна компанія налаштовує класичний процес S&OP під себе самостійно, але залучення експерта як на ранніх етапах впровадження, так і на етапах удосконалення існуючого, дозволить уникнути багатьох помилок і прискорить отримання дивідендів.

IT-рішення логістичних задач з LOGITEX - це простий і швидкий спосіб економії в логістиці. Про це йшлося у виступі, який представила Олеся Кустовецька, Комерційний директор LOGITEX - інноваційної платформи для зручного, прозорого і безпечного управління корпоративною логістикою. Більше не потрібно шукати вантажоперевізників на транспортних сайтах і турбуватися про збереження вантажу. За допомогою LOGITEX ви зможете зменшити кількість телефонних дзвінків для переговорів, проводити закупівлю транспортних послуг безпосередньо у перевізника, аналізувати пропозиції по потрібним критеріям, переглядати звіт дій учасників тендеру.

Віра Добачевська, Директор і засновник Kyiv Logistics School, представила інформацію про майбутній семінар, присвячений клієнтського сервісу лідерів, на якому фокус уваги буде зосереджений на тому, як правильно організувати клієнтський сервіс, правильно розрахувати витрати, визначити вузькі місця ланцюжка поставок, щоб в результаті задовольнити клієнта. Також були проанонсовані інші семінари і майстер-класи Kyiv Logistics School, створеної з метою підготовки висококваліфікованих фахівців і управлінців в сфері логістики, а також як майданчик для обміну знаннями, технологіями, інструментами, і як лабораторія для тестування інноваційних рішень, основу навчання в якій складають поточні успішні бізнес-кейси локального ринку і міжнародних проектів.

Тренд цього року - хмарні технології - не оминув своєю увагою в виступі Андрій Григор'єв, Генеральний директор компанії Quantum International, тема доповіді якого була: "SCE рішення в хмарі. SaaS проти Dedicated Cloud - хто вистоїть на ринку В2B". Не тільки плюси, а й мінуси використання IT-рішень для логістики B2B, винесених в хмару, чого очікувати, до чого бути готовим, ціна і якість хмарних рішень. Так само, Андрій анонсував вихід на початку 2018 систем Qguar в формі дистанційних сервісів SaaS і Dedicated Cloud.

Тенденції розвитку ринку складської нерухомості завжди актуальні. Багатьох цікавлять орендні ставки, вакантність складських площ, нові складські комплекси ...
У своїй доповіді "Огляд ринку складської нерухомості" Наталія Сокирко, Директор департаменту складської і логістичної нерухомості CBRE Ukraine, розповіла про:
- Короткий огляд головних тенденцій на ринку складської нерухомості в 1-му півріччі 2017, серед яких: зниження частки вакантних площ на тлі зростання валового поглинання; зниження нової спекулятивної пропозиції в оренду і падіння найвищої орендної ставки на ринку.
- Вплив більш сприятливої ​​економічної ситуації на зростання орендної активності великих ритейл і логістичних компаній, частка угод яких переважає на ринку.
- Причини істотного зростання валового поглинання в 1-му півріччі 2017 року. А саме, покупка складського комплексу Kopylov Logistic Park (31 000 кв. М) національним дискаунтером «АТБ» для власних потреб.
- Скорочення загальної пропозиції складських приміщень на ринку в 1-му півріччі 2017, а також обмежена девелоперська активність, викликана низькими орендними ставками в порівнянні з витратами на будівництво, і відсутністю позикового фінансування проектів.
- Причини зростання девелоперської активності в секторі будівництва складських площ для власних потреб, які складуть більше половини сукупної пропозиції на ринку складської нерухомості до кінця 2017 року.
- Умови зниження рівня вакантності на складському ринку, а також структура вакантних площ в розрізі субринків.
- Прогнозовані тенденції на ринку складської нерухомості: зростання валового поглинання у вигляді розширень; зниження прогнозу спекулятивного пропозиції; зниження середньоринкової вакантності; зростання декларованих орендних ставок і активне будівництво складських об'єктів для власних потреб.
Також, Наталія підкреслила, що існуюча пропозиція складських приміщень в недалекому майбутньому не зможе задовольнити зростаючий попит, що в свою чергу формує передумови до дефіциту площ на ринку.

Валентин Маєвський, Директор консалтингової компанії «Логістична майстерня», Віце-президент Асоціації «Український Логістичний Альянс» (УЛА), Керівник програми "Логістична Майстерня" МІБ, Сертифікований тренер німецької організації REFA, розповів про управління витратами на запаси у імпортера і в торговій мережі , та більш детально зупинився на таких аспектах, як:
- Тривалість поставки товару, та витрати і втрати
- Брак в постачанні та возврати, їх вартість
- Чи може доставка нічого не коштувати?
- На якому етапі ланцюжка поставок мінімізація запасів забезпечує максимальний ефект від економії коштів?
На рентабельність продажів впливає багато статей витрат і факторів, деякі з яких не беруть до уваги. Очікувана рентабельність від продажу одиниці товару залежить від того, який рівень попиту він покриває. Для хороших показників рентабельності слід вчасно зупинитися.
Виходить, що компанія робить як би нелогічно: замість погоні за кожним клієнтом вона свідомо відмовляється від деякого обсягу продажів, оскільки економія витрат значно перевершує потенційні доходи.

Побудова системи управління в логістиці - тема виступу Богдана Яковленко, Директора з логістики «Епіцентр К». Основною метою роботи комерційного підприємства є прибуток. Прибуток підприємства формується за рахунок двох основних напрямків: отримання доходу і управління своїми витратами. Грамотне управління товарно-матеріальними запасами також впливає на оптимальний рівень витрат і на кінцевий фінансовий результат. Побудова системної роботи в управлінні логістичними процесами на підприємстві також безпосередньо впливає на отримання максимального доходу і оптимальність витрат.
Система управління логістикою містить чотири основних елементи: планування - через постановку цілей і завдань; управління ресурсами, включаючи прогнозування; управління регламентами; управління контролем. Системний підхід в управлінні логістичними процесами, забезпечує максимальний прибуток підприємства.
Практичний кейс по системі управління ланцюжком поставок і ключі до налаштування системи SCM представила Ксенія Валієва, тренер-практик, експерт в сфері Supply Chain Management і Project Management, Автор навчальних програм в сфері управління товарними та інформаційними потоками, розвитку емоційного інтелекту і лідерства.
Про реалії митного регулювання в сучасних умовах на прикладі свого практичного досвіду в форматі бесіди і відповідей на питання поговорила з учасниками події Ірина Саргсян, Керівник відділу ЗЕД Oriflame Cosmetics Ukraine, член Митного Комітету Громадської Ради при Фіскальнії Службі України, Голова Комісії з питань митної справи Громадської ради при ГУ ДФСУ по м.Києву.

Завершила ділову частину форуму з доповіддю "Роби те, що маєш, та хай буде, що буде" Ольга Смоляк, Керівник відділу логістики і транспорту сервісу Zakaz.ua. Ольга представила досвід Zakaz.ua в побудові і оптимізації логістичного ланцюжка доставки товарів. Zakaz.ua - це сервіс по збору та доставці продуктів харчування з супермаркетів. Сервіс працює за системою White Label, який означає, що бренд рітейлера є титульним. Zakaz.ua є лідером на українському ринку. Це підтверджує остання нагорода - "Кращий сервіс доставки продуктів" від Української народної премії в 2017 році.
Особливості, з якими доводиться стикатися в роботі:
- Низька маржинальність, великі капітальні інвестиції;
- Труднощі в плануванні і реалізації логістичних процесів у швидко мінливому середовищі;
- Температурний ланцюжок, санітарні умови, необхідні для FMCG;
- Складність контролю і керованості процесами по доставці в населених пунктах за межами столиці;
- відповідність очікуванням споживачів.
Особливості логістики: система HUB, висока варіативність тимчасових слотів доставки, збереження продукції при доставці завдяки спеціальним термоконтейнерами і запатентованому холодоагенту, автоматизація всіх процесів завдяки унікальному софту.
Особлива увага приділяється роботі з персоналом, так як саме персонал є представником бренду, і безпосередньо з тим, хто доставляє товар та веде діалог з клієнтами.
Особлива увага приділяється системі навчання польового персоналу, використання аукціону вихідних днів для планування графіка, системі мотивації, заснованої на постановці чітких цілей, максимальнії участі адмінперсоналу в "полі".
У планах розвитку на майбутнє запланована експрес-доставка, нічна доставка, розширення асортименту, впровадження в сегмент B2B, збільшення кількості тимчасових слотів і регіонів по доставці.

Програма доповідей форуму була доповнена міні-виставкою рішень і інновацій для галузі, яка традиційно є ефективним майданчиком ділових комунікацій, проведення зустрічей та переговорів. Свої експозиції послуг і рішень представили такі компанії: Prime Group - транспортна логістика, мережа АЗС; Quantum International - провідний постачальник сучасних IT-рішень для складу, транспорту, виробництва; «МАРІН-ТРАНС» - транспортно-експедиторська компанія, що надає широкий спектр послуг по міжнародній доставці вантажів будь-яким видом транспорту, міжнародні контейнерні перевезення; LOGITEX - інноваційна IT-платформа для зручного, прозорого і безпечного управління корпоративною логістикою, автоматизація проведення щоденних тендерів на виконання транспортних послуг, можливість вибору оптимального постачальника на підставі критеріїв.

Завершився форум невимушеним спілкуванням «без краваток» за келихом вина, під час якого в неформальній обстановці учасники змогли поспілкуватися, обговорити почуте під час ділової частини, поговорити з доповідачами, обмінятися думками. Численні питання і дискусії після кожної з доповідей, жваве спілкування в кулуарах, інтерес до представлених експозицій в рамках міні-виставки підтвердили актуальність представленої тематики і значний потенціал заходу з точки зору перспективних ділових зв'язків, обміну професійним досвідом та пошуку надійних і досвідчених бізнес-партнерів.

Прес-служба «Бізнес Саміт»
тел .: +38 (044) 383-56-43, 383-61-95
www.summitbiz.com.ua
Facebook: http://facebook.com/summitbiz
_______________________________________________________________________________________

Компанія "Бізнес Саміт" - багаторічний організатор масштабних національних і міжнародних ділових і спеціалізованих конференцій в ключових галузях економіки для вирішення операційних завдань бізнесу, який запрошує до діалогу професійну еліту - найбільш авторитетних бізнес-менеджерів, управлінців, аналітиків ринку, провідних експертів і практиків своєї справи ( на рахунку команди більше 90 конференцій, партнерами форумів виступили понад 900 компаній, конференції відвідали більше 14 000 делегатів, з яких понад 11 000 - перші особи і вищий керівний склад компаній).



©2002-2017 ПЕРЕВІЗНИК®. Всі права захищені bigmir)net TOP 100